CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 10, 2011

surprise beday(n,n)

10 januari 2011.,jeng!jeng!jeng!tarikh nie merupakan tarikh yang bersejarah dalam hidup kitorang. Nak tau kenape??hehe..semuenye pasal surprise party yang kitorang rancang. Surprise bukan kat calang2 orang tau.,our daddy la.,satu2 nya pensyarah yang menolong kitorang kalo kitorang susah.!senang citer.,faham perangai kitorang la.,(n,n)sebab tu kitorang bertekad buat perancangan nie.!huh!bukan senang beb.,masalah kitorang bermula dari MONEY la. sebut je pasal duet ha.,


nie bendahari @ ceti kelas yang cute tapi ramai budak2 ni kate,.bendahari nie kedekut. Betul ke??aku rase TAK.! sebb bendahari nie cuma mahukan yang terbaekk untuk kewangan kelasnya(n,n)sweet tak ayat aku..korang tau ark.,disebabkan bakhilnya si bendahari nielah.,maka ramai lahirnya sponser2 yang baek hati lam kalangan kitorang jugak.,hehe.,bayangkan eh,.duet kelas aku kuarkan sebanyak RM100. banyak tue!Pape pun yang paling aku suke budak2 kelas aku.,bab2 duet nie x der masalah (terutamanya bile elaun masuk)(n,n) yg masalahnye si ceti niela.!hehehe.,x pe.,aku suke.,sbb bendahari kedekut nie adalah AKU.!ohhhhoooiiii~~hidup bendahari.!!

haa.,nie la kek yang kitorang berikan untuk daddy kitorang.,Cantteekkkk kann.!bak kate budak2 kelas aku.,korang ade??!!so,.jgn banyak komen!kek nie nampak cantek.,perkataan yang tertulis kat atas kek tu pulak sangat menyayatkan hati dan bile rase kek nie.,memang dah x nak tambah dah.,terus kenyang(n,n).,tank u kepada nEk, ainur, zaha n izam sebab bersusah payah memilih dan mereka ayat serta membeli kek yang SEDAAPPP n CANTEEKKK nie..tu ha kek nye:

Ha!!kat bawah nie.,gelagat-gelagat kitorang semase surprise beday @ saat2 indah bersama daddy kitorang.,korang layan aje la yea^(n,n)^



tanda kenangan.,nie kitorang seramai 20 orang + our daddy(n,n).,jurugambar kitorang siap import dari mane entah.,naseb baek free.,hehehe^(n,n)^






yang nie pulak time kitorang kasik hadiah kat 0ur daddy.,harap2 hadiah nie menjadi kenangan yang terindah di dalam hidup beliau(n,n).,gambar nie pulak merupakan tanda kenangan buat kitorang..hehe





nie la nEk.,ketua ajk bahagi-membahagi kek.,memang x same saiz keknye,.sebb nEk bukan robot.,hehehe.,so,kire halal aje^(n,n)^. Si Ainur pembantu Nek (tgok saiz kek yang ingin dibahagikan).,yg lagi 2 orang kat belakang tu (kak eka n teha) ajk hulur menghulur.,best gak ajk nie.,bley tgok kek mane yang besar.,kalo besar kire diorang punyer la.,hihi(nie ayat2 setan.,jauhkan yea)



 
Dua-dua gambar nie lak saat2 bahagie kitorang 'membaham' semua makanan yang telah kitorang sediakan sendiri.,^(n,n)^
lupe lak.,kepada uda terime kasih sbb sponser karipap.,sedap sgtt.,laen kali bley buat lg..hehehe.,


Yang nie muke kekenyangan.,pe lg lepas makan posing la puas2..hehe
     *bukan promote air kotak mahupun pensel case tu eh.,x dapat pulus pun..



 p/s: sekian aje dari aku.,sape2 yg x der gamba banyak lam nie.,sorry la kerana masa amat cemburu ngan aku ^(n,n)^

TIADA KATA-KATA SESEDAP CUPCAKES DAN ICE-CREAM (n,n)

0 comments: